Tuvastasime, et sirvid teisest asukohast kui see veebileht. Palun kinnita, millist saiti soovid külastada
Sinu rahulolu on meie peamine eesmärk ning just seetõttu, kui oma väljatrükke kätte saades märkad, et midagi ei vasta tellitule või leiad vea, pakub Copykrea klienditeeninduse meeskond alati parima võimaliku lahenduse. Võta meiega ühendust ja me lahendame olukorra.
Kui tellimuse kättesaamisel avastad trükivigu, köiteprobleeme või puudub mõni tellitud dokumentidest, on sul õigus taotleda selle asendamist või raha tagastamist. Selleks on sul aega 30 päeva alates väljatrükkide kättesaamisest.
Kaebused ja/või probleemid tuleb esitada saates e-kirja aadressile [email protected] või kliendialas vastava vormi kaudu, lisades lühikese probleemi kirjelduse koos fotode ja/või videoga ning tellimuse numbri.
Meie klienditeenindus teeb kõik vajaliku probleemi lahendamiseks ning võtab sinuga vajadusel ühendust. Copykrea võib pakkuda vale või kahjustatud dokumentide eest hüvitist (juhul kui dokument on loetav, hüvitatakse ainult kahju ulatuses); ja/või korraldada nende tagasivõtmise, et teha kohapealne ülevaatus. Sellisel juhul võetakse kliendiga ühendust defektse toote tagastamise korraldamiseks. Kui pärast dokumentide saabumist meie tootmiskeskusesse ilmneb, et neid on muudetud viisil, mis ei ole seotud Copykrea-ga, jäävad kõik transpordikulud kliendi kanda.
Kui tellimus on tõepoolest defektne, valesti trükitud või köidetud või puudub mõni dokument, teeme paranduse, asendame toote, alandame hinda või tühistame lepingu (olenevalt olukorrast), kõik tasuta kliendi jaoks.
Tagasimaksed trükivea või dokumentide puudumise korral tehakse sama makseviisiga, mida kasutati ostu sooritamisel. Copykrea ei tee tagasimakset ega saada uut toodet enne, kui on kinnitatud trükiviga või dokumentide puudumine kasutaja poolt. Tagasimakse tehakse 15 tööpäeva jooksul pärast kauba kättesaamist ja kontrollimist. Maksimaalne tasumise tähtaeg on üks kuu.
Kui tellimust ei saa kohale toimetada kliendi süül (mitte transpordifirma ega Copykrea süül), on Copykrea-l kuni 30 päeva, et see uuesti saata. Jätame endale õiguse uuesti küsida saatmiskulu, isegi kui see oli algselt tasuta. Kasutajat teavitatakse sellest alati eelnevalt.
Copykrea ei vastuta, kui väljatrükkide kohaletoimetamine ei toimu eeldataval ajal põhjustel, mis on seotud transpordiettevõttega või ettenägematute asjaoludega ("force majeure"), mis on meist sõltumatud. Kui valisid kiireloomulise tootmismeetodi, kuid said standardse tootmise, kuna meie tootmiskeskuses tekkis probleem, võid taotleda vahe hüvitamist. Tagastame lisakulu, mille maksid prioriteetse teenuse eest, lahutades vahe standard- ja prioriteetteenuse saatmiskulude vahel.
Kõiki Copykrea-le trükkimiseks saadetud faile töödeldakse täieliku konfidentsiaalsusega. Neile pääseb ligi ainult meie tootmiskeskuse ja klienditeeninduse personal juhul, kui ilmneb probleem.
Faile säilitatakse 90 päeva alates tellimuse esitamisest, pärast mida need kustutatakse.
Meie veebipõhises trükiteenuses ei ole võimalik tellimust tühistada, kui see on juba kinnitatud (taganemisõigus puudub). Tühistamine või muudatus on võimalik ainult siis, kui tootmist ei ole veel alustatud. Tellimuse oleku kontrollimiseks võta ühendust meie klienditeenindusega – nad annavad teada, kas on võimalik midagi muuta või mitte.
Palun arvesta, et meie koopiateenusest tehtud tellimus käsitletakse kui kohandatud ja spetsiaalselt sinu jaoks valmistatud toodet, vastavalt Hispaania kuningliku seadusandliku määruse 1/2007 (16. november) artiklile 103, millega kiidetakse heaks tarbijate ja kasutajate kaitse üldseaduse konsolideeritud tekst ning täiendavad õigusaktid.
Copykrea ei vastuta kahjude eest, mis on põhjustatud hooletusest, kukkumistest, valest kasutamisest või sobimatust käsitsemisest, ega ka tavalise kasutamise tõttu tekkinud kulumise eest.